Topchef worden met de Mastery Range accessoires

AEG’s nieuwe Mastery Collection voor professionele gebruikers staat garant voor eindeloos kookplezier. Het gamma is geïnspireerd op de behoeften van topchefs en werd perfect op de keukenapparaten van de Mastery Range toegepast.

De nieuwe Mastery Range van AEG herdefinieert dit jaar de rol van de keukenapparaten in het kookproces. Innovatieve technologieën en een responsief design stroomlijnen het proces. De chef kan zo een bepaalde kookstijl toepassen en smaak een nieuwe dimensie geven. Dankzij een volledige kset potten, pannen, schotels en bakplaten zijn de mogelijkheden voor koks die hun favoriete gerechten willen perfectioneren oneindig.

“Koken vormt een volwaardig onderdeel van de beleving. Om een topgerecht klaar te maken, dient men te kiezen voortopkwaliteit, betrouwbare toestellen en kookgerei. Met de Mastery Range zijn een precieze controle en perfecte resultaten gegarandeerd.”.Mats Lindborg, Product Marketing Manager bij AEG

De Gourmet Collection bestaat uit 5 lagen hoogwaardig materiaal die met uiterste precisie werden samengevoegd tot professioneel kookgerei voor gebruik in de thuisomgeving. Ieder onderdeel van de reeks is voor een specifieke kookmethode ontworpen; waardoor je beschikt over het beste keukengerei voor ultieme culinaire resultaten. De vaatwasbestendige set levert optimale prestaties op inductieplaten, maar scoort ook op alle andere kookoppervlakken voortreffelijk.

Oosterse keuken, grillen of braden? Aan u de keuze!

Plancha Grill
Grill het hele jaar door

Vorm het kookoppervlak in een oogwenk om tot een barbecue en geniet het hele jaar door van de smaak van een buitengrill. Met de Plancha Grill bereid je perfect gegrilde steak, de knapperigste asperges en dichtgeschroeide sint-jakobsschelpen die heerlijk krokant zijn aan de buitenkant en lekker mals vanbinnen.

Teppanyaki
Thuis authentiek Oosters koken

Met de Teppanyaki Grill Plate bereid je authentieke Oosterse gerechten. Kip met look en sissende groentjes, chili en met soja geglazuurd rundvlees of reuzengarnalen. Creëer een balans tussen de texturen en verfijn de smaken. Tover de aroma’s van het Verre Oosten op tafel, wanneer je er zin in hebt.

Braadslee
Een enkele kookpan die alle smaken perfect behoudt

Gebruik de Braadslee om eenpansgerechten, gebraad, groenten en gevogelte te bereiden. Braad de gerechten aan en laat ze sudderen op het kookoppervlak, en werk ze vervolgens verder af in de oven. De braadslee houdt alle aroma’s vast zodat uw gerechten onveranderlijk zacht en sappig zijn. Door zijn grootte en vorm is de Braadslee zowel geschikt voor het kookoppervlak als voor de oven. Dankzij de dubbele grepen verplaats je de braadslee gemakkelijk van het kookoppervlak naar de oven.