SAVE THE DATE: AEG op Antwerpen Proeft van donderdag 10 mei tot zondag 13 mei

AEG is aanwezig op de twaalfde editie van Antwerpen Proeft en nodigt de bezoekers uit om deel te nemen aan de demonstraties en culinaire workshops (voor volwassenen en kinderen) geleid door de grote chef-koks van het merk. Tijdens dit evenement, dat plaatsvindt in de Waagnatie in Antwerpen, stellen sterrenchefs, goede restaurants en de beste foodtrucks ook degustaties voor aan de bezoekers. Op het menu: degusteren, observeren en een bezoekje brengen aan de standen binnen en buiten en aan de bars en terrasjes voor een dagje onder vrienden of familie.

Plaats? Antwerpen – Waagnatie Expo, Rijnkaai 150, 2000 Antwerpen

Prijs?

• Dagticket: € 8
  • Combiticket: € 14

Openingstijden?

• Donderdag 10 mei · (Hemelvaart)
  • Vrijdag 11 mei
  • Zaterdag 12 mei
    • Drinks: 12u-24u
  • Zondag 13 mei · (Moederdag)
    • Food: 12u-20u
    • Drinks: 12u-20u

Persberichten in je mailbox

Over AEG - Electrolux

AEG. Merk van de Electrolux groep.

Electrolux is een wereldleider in huishoudtoestellen, ontwikkeld op basis van een grondig inzicht in de behoeften van de consument, in nauwe samenwerking met professionele gebruikers. We bieden onze klanten slim bedachte, innovatieve oplossingen voor huishoudelijk en professioneel gebruik, met producten zoals koelkasten, vaatwasmachines, kooktoestellen, stofzuigers, airconditioners en kleine huishoudtoestellen. De Groep is aanwezig op meer dan 120 markten en verkoopt jaarlijks meer dan 60 miljoen producten onder befaamde merken zoals Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire en Electrolux Grand Cuisine.

www.electrolux.be