Het nieuwe Laundry-gamma van AEG: de ideale toestellen om zorg te dragen voor het wasgoed

In de afgelopen maanden ontwikkelde AEG nieuwe toestellen voor het wassen en onderhoud van alle wasgoed. De AEG-technologieën worden steeds krachtiger en intuïtiever, zodat het gebruiksgemak toeneemt.

De droogkast serie 9000: perfect drogen van alle soorten textiel

De unieke 3DScan-technologie van de nieuwe droogkast AEG TD9000 detecteert niet alleen vocht aan de oppervlakte van kledingstukken, maar ook in de vezels, zodat elk kledingstuk perfect wordt gedroogd.

Met deze nieuwe droogkast worden de eigenschappen van de kleding beschermd, zonder risico op krimpen. Ook kledingstukken gemaakt van wol en zijde behouden hun vorm en zijn minder gekreukt dan wanneer ze drogen in de buitenlucht. Outdoor-kleding behoudt zijn waterafstotende kenmerken. Dankzij de 3DScan-technologie behouden zelfs de kledingstukken die moeilijk drogen, zoals donsjassen, hun look en thermische eigenschappen.

De droogkast serie 9000 is beschikbaar vanaf € 999,99

De Was-Droogcombinatie serie 9000: beschermt elk kledingstuk ​ ​

De nieuwe was-droogcombinatie van AEG is de eerste was-droogcombinatie met warmtepomp. Dankzij deze machine kan men textiel met een gewicht tot 3 kilogram drogen in slechts drie uur tijd. De SensiDry-technologie, een technologie van AEG die het programma aanpast in functie van de stof (zijde, wol of outdoorkleding), zorgt ervoor dat het wasgoed zorgvuldig en gelijkmatig gewassen en gedroogd wordt. Het resultaat: elk kledingstuk wordt beschermd en behoudt zijn vorm en staat, ook na verschillende wasbeurten. Met de warmtepomp kan men niet enkel genieten van uitzonderlijke droogprestaties, maar bespaart men ook tot 40% energie en water bij lage temperaturen (in vergelijking met de droogkasten met condensator van AEG).

De nieuwe was-droogcombinatie serie 9000 is beschikbaar vanaf € 1.399,99

De Autodose-functie: optimaal gebruik van wasproducten

Wanneer men wasproducten op een foute manier gebruikt, kan het onderhoud van het wasgoed in het gedrang komen. Indien er te weinig wasproduct gebruikt wordt, is de was mogelijks onvoldoende schoon en kan deze vuil en dof blijven. Bij te veel wasproduct, kan men ongewild de vezels van de kledingstukken beschadigen, waardoor deze vroegtijdig verslijten, hun felle kleuren vervagen en de pasvorm verandert doorheen de tijd.

Als de wasmachine gevuld is, zal de nieuwe Autodose-functie van AEG automatisch de gebruikte hoeveelheid water en energie, alsook de duur van de wasbeurt aanpassen in functie van de lading. De machine voegt automatisch een precieze en optimale hoeveelheid wasmiddel toe die aangepast is aan elke wasbeurt. Hierdoor wordt de kleding steeds beschermd. Met AutoDose van AEG blijft witte kleding stralend wit en behoudt de gekleurde was zijn levendige kleur en vorm gedurende lange tijd, wasbeurt na wasbeurt.

De Autodose-functie is beschikbaar op de wasmachines 6000, 7000 en 8000 van AEG vanaf € 899,99

De Vlekkenpen: Een ultrasone technologie voor een onberispelijk schone was

Wasmachines en wasmiddelen zijn in de loop der jaren steeds beter en krachtiger geworden. En toch kennen we allemaal nog de voorbeelden van hardnekkige vlekken die er maar moeilijk of zelfs helemaal niet uit gaan. Bloed, rode wijn, gras, olie, bramen, make-up…noem maar op. Met de ultrasonische vlekkenpen introduceert AEG een revolutionaire, milieuvriendelijke maar vooral zeer effectieve manier om kledij zo voor te behandelen dat vlekken écht verdwijnen. Deze vlekkenpen stuurt kleine vibraties door de vezels en in combinatie met water en vloeibaar wasmiddel, komt de vlek los van de stof. Nadien wassen is noodzakelijk om de vlek helemaal weg te krijgen.

De vlekkenpen van AEG is beschikbaar vanaf € 119.

De stoomgenerator AEG Absolute 8000: een strijkervaring die is aangepast aan elke gewoonte

De nieuwe stoomgenerator AEG Absolute 8000 beschikt over de PrecisionCare-functie. De programma’s, stoom en temperatuur kunnen worden aangepast aan de stoffen. De soort stof kan worden geselecteerd via een intuïtief touchscreen. Deze nieuwe stoomgenerator beschikt tevens over een uniek outdoorprogramma dat de waterafstotende eigenschappen van outdoorkleding herstelt.

De stoomgenerator AEG Absolute 8000 is beschikbaar vanaf ​ € 279.

My AEG Care: een intuïtieve, rechtstreekse en gepersonaliseerde assistent op de smartphone

Men hoeft niet langer een zoekopdracht te lanceren op Google om te weten hoe men zijn kleding moet wassen of om de wasvoorschriften op de etiketten te begrijpen. Door de toestellen te koppelen met de app “My AEG Care”, geniet men voortaan van een waardevolle assistent voor het hoogwaardige, snelle en intelligente onderhoud van alle kleding. Wanneer men de kleding die men wil wassen selecteert in de My AEG Care app, vertelt de Care Advisor het toestel wat het moet doen.

De technologie van het gamma AutoDose-wasmachines van AEG geeft ook aan wanneer het niveau van het wasmiddel erg laag is en geeft de gebruiker een melding wanneer het wasmiddel moet worden aangevuld, voor een volledige gemoedsrust.