Geniet van onze lentepromoties!

Klaar om je verkoop extra op smaak te brengen? Van 1 maart t.e.m. 30 juni 2022 bieden we je klanten bij aankoop of bestelling van een SteamPro oven, een TotalFlex inductiekookplaat, een inductiekookplaat met FlexiBridge® zone of een ComboHob inductiekookplaat met afzuiging een aantal onweerstaanbare lentepromoties. Proeven? Bekijk hier de video’s.

Tip: download de video’s en speel ze af in jouw winkel. Samen met de rest van het promotiemateriaal geven ze je klanten meteen zin in onze toestellen.

SteamPro oven

De SteamPro oven met volledige stoomfuncties en sous-vide functie is onze meest geavanceerde oven. Tijdens de lentecampagne doen we er een aantal lekkere cadeaus bovenop! Bekijk en download de video.

TotalFlex & FlexiBridge® inductiekookplaat

Het cadeau dat we voor je klanten in petto hebben bij aankoop van een inductiekookplaat met FlexiBridge® of een TotalFlex inductiekookplaat is om duimen en vingers bij af te likken. Bekijk en download de video.

ComboHob oven

De ComboHob inductiekookplaat met afzuiging geeft je klanten extra veel vrijheid in de keuken. De cadeaus die wij voor hen hebben klaarstaan, verhoogt het kookplezier nog meer. Bekijk en download de video.

Download de video's:

AEG - SteamPro

MP4 - 51 Mb

AEG - Inductie

MP4 - 129 Mb

AEG - ComboHob

MP4 - 50 Mb

Persberichten in je mailbox

Over AEG - Electrolux

AEG. Merk van de Electrolux groep.

Electrolux is een wereldleider in huishoudtoestellen, ontwikkeld op basis van een grondig inzicht in de behoeften van de consument, in nauwe samenwerking met professionele gebruikers. We bieden onze klanten slim bedachte, innovatieve oplossingen voor huishoudelijk en professioneel gebruik, met producten zoals koelkasten, vaatwasmachines, kooktoestellen, stofzuigers, airconditioners en kleine huishoudtoestellen. De Groep is aanwezig op meer dan 120 markten en verkoopt jaarlijks meer dan 60 miljoen producten onder befaamde merken zoals Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire en Electrolux Grand Cuisine.

www.electrolux.be