De nieuwe trommeldroger van AEG voor perfect gedroogde was

De nieuwe droger AEG TD9000 is uitgerust met de unieke 3DScan-technologie die kleren en stoffen perfect droogt, ook de meest ingewikkelde materialen.

Ongeveer 64% van ons bekijkt de wasvoorschriften bij de aankoop van kledij en slechts 28% voelt zich zelfzeker genoeg om zijn garderobe correct te onderhouden en te drogen. Velen onder ons vinden de informatie op de kledinglabels bovendien verwarrend, wat het gebrek in vertrouwen in was- en droogmachines nog versterkt.

”Uit onze studies blijkt dat het merendeel van de mensen hun droogmachine slechts gebruikt om katoenen artikelen zoals lakens en handdoeken te drogen”, zegt Karine Moreira, marketingdirecteur bij Electrolux Laundry EMEA. ”Die gewoonte willen wij veranderen, zodat mensen geen schrik meer hebben om een groter deel van hun kleding te drogen”.

De unieke 3DScan-technologie van de nieuwe AEG TD9000 droger detecteert niet enkel de vochtigheid aan de oppervlakte van de kleren, maar ook aan de binnenkant zodat elk kledingstuk de gepaste behandeling krijgt en met precisie gedroogd wordt.

De innovatieve, unieke 3DScan-technologie scant nauwkeurig de luchtvochtigheid van elk kledingstuk om restvocht te detecteren. Zo word de droogtijd en temperatuur correct afgestemd op elk kledingstuk voor een perfecte droging.

Deze nieuwe trommeldroger beschermt effectief de speficieke eigenschappen van de kledingstukken, zonder enig risico op krimpen. Ook kledingstukken uit wol of zijde behouden goed hun vorm en krijgen minder plooien dan wanneer ze aan de lucht drogen. Bovendien behoudt buitenkledij zo zelfs nog beter het waterafstotend effect. Kortom, dankzij de 3DScan-technologie behouden zelfs moeilijk te drogen kledingstukken zoals donsjassen nog beter hun uitstraling en thermische functie.