De FX9 stofzuiger van AEG verkozen tot product van het jaar 2020
De FX9 stofzuiger van AEG maakt gebruik van een krachtige batterijtechnologie en innovatieve concepten en biedt aan de consument een product dat de prestaties van een traditionele stofzuiger combineert met de eenvoud en het gebruiksgemak van een steelstofzuiger. Deze nieuwe draadloze stofzuiger werd verkozen tot product van het jaar 2020.
Gedaan met zware, omvangrijke en moeilijk te hanteren stofzuigers. De steelstofzuiger zorgt ervoor dat men van de ene kamer naar de andere kan gaan zonder de stroomkabel steeds van stopcontact te moeten wisselen. Maar draadloos betekent niet automatisch minder krachtig. De FX9 van AEG combineert de kracht en prestaties van een traditionele stofzuiger met het gebruiksgemak van een steelstofzuiger.
De FX9 heeft een laag zwaartepunt doordat de motor onderaan is geïnstalleerd. Dit maakt hem ook lichter en makkelijker te manouvreren.
Dankzij de verplaatsbare motorunit en de uittrekbare flexibele slang is het mogelijk om ver onder de bank en de moeilijkst bereikbare hoekjes te stofzuigen. Van de vloer tot de gordijnen, de stofzuiger is geschikt voor alle vloeren en meubels.
Licht en wendbaar, voor een intuïtief gebruiksgemak en vlekkeloos resultaat.
Dankzij zijn ergonomisch ontwerp en telescopische buis kan de stofzuiger steeds op de juiste hoogte ingesteld worden.
Omwille van al deze redenen verkoos de Belgische consument dit product tot product van het jaar!
Wie is Product van het jaar ?
Het logo « Gekozen Product van het Jaar », waarmee elk jaar tientallen producten in de supermarkten kunnen uitpakken, is het resultaat van een lang selectieproces. Elk jaar onderwerpen producenten in 45 landen hun nieuwigheden aan het oordeel van de consumenten.
In België geven duizenden personen hun mening over de producten die ze gepresenteerd krijgen. Zij verkiezen het « Product van het Jaar » in verschillende categorieën: dranken, lichaamshygiëne, schoonmaakproducten, kleine huishoudelijke artikelen, doe-het-zelf, tuinieren, … Het rode logo dat de merken op hun verpakking mogen plaatsen, toont aan dat duizenden consumenten deze producten nieuw én vernieuwend vinden. Elk product moet de volgende procedure doorlopen om kans te maken op de titel « Product van het jaar »:
- Ontvangst van de kandidaturen
- Goedkeuring van het expertcomité
- Samenstelling van de categorieën
- Stemming via het onlineonderzoek
- Testing in een werkelijke consumptiesituatie
- Verwerking van de stemmen en resultaten