AEG vlekkenpen: krachtig tegen vlekken, zacht voor stoffen

Dankzij de nieuwe AEG vlekkenpen worden vlekken doeltreffend verwijderd zonder chemicaliën of methoden die de kleding en stoffen beschadigen tijdens de voorbehandeling voor de wasbeurt.

Een ultrasone technologie voor een onberispelijke wasbeurt

Of het nu gaat om inkt, wijn of koffie, de ultrasone AEG vlekkenpen verwijdert dankzij voorbehandeling hardnekkige vlekken van kleding en stoffen. De ultrasone technologie die met water en vloeibaar wasmiddel wordt gebruikt, stuurt kleine trillingen door de vezels om de vlekken deeltje per deeltje te verwijderen.

Voorbehandelen voor een doeltreffendere wasbeurt

Volgens onderzoek van AEG is van de 75% van de personen die vlekken met de hand behandelen slechts 26% tevreden over deze methode. Voortaan worden vlekken doeltreffender verwijderd tijdens de wasbeurt nadat ze voorbehandeld werden met de vlekkenpen. Bovendien worden kleding en stoffen minder blootgesteld aan krachtige en schadelijke wrijvingen die vaak worden gebruikt om vlekken te verwijderen, waardoor ze hun look en hun vorm langer kunnen behouden.

De AEG vlekkenpen zal vanaf deze zomer tegen een kostprijs van €119 beschikbaar zijn.